Skip to content
My WebMD Sign In, Sign Up

Announcements

i'm a little coconut.
sitting in a coco patch.
somebody came and stepped on me.
i am squished as you can see.
i'm a nut.
i'm a nut.
i'm a nut. i'm a nut. i'm a nut nut nut.
welcome to the official coconut patch!
avatar
slik_kitty posted:
all members of the coconut patch now have a place of their own to come to. once everyone has found their way here, then i can set it to private just for us if you guys want.

sorry snowy. i have been soooooooooo waiting to do this, so i did it. hope you don't mind oh mighty queen of the coconuts.
Reply
 
avatar
skypper responded:
here i am!!!!!!!! now i gotta go cook that darn chicken! yes it's late, but i said i was gonna cook it today and i intend to! LOL
 
avatar
slik_kitty replied to skypper's response:
couldn't the chicken wait till tomorrow? lol
 
avatar
skypper replied to slik_kitty's response:
no, it simply COULD NOT, i defrosted it yesterday & meant to cook it but had to leave it in the fridge overnight...and i just cannot deal with any kind of meat, poultry fish being left to sit in the fridge, once i thaw something i MUST cook it or else i'll never be able to eat it...am i weird? maybe just a little i just took the chicken out of the oven...it's 11:15pm! LOL, omg,well if no one eats it tonight, then there's tomorrow's lunch, he he he
 
avatar
maddie8415 responded:
I might not be a real coconut patch person but I want to be part of this ltittle gathering if I may!
 
avatar
robbie2shoes replied to maddie8415's response:
I with maddie on this one I'm a coconut-nut and belong in the patch LMAO
 
avatar
slik_kitty replied to maddie8415's response:
of course you are a part of the coconut patch maddie! welcome!
 
avatar
slik_kitty replied to robbie2shoes's response:
welcome robbie!
 
avatar
bpcookie responded:
Holy crap pies, I made it. LOL. With Sliks help. She had to give me step by step instructions. LOL.

Sliks step by step instructions to me:

1. turn on your puter. (you dork)

2. Listen to my instructions and quit cussing (goof ball)

3. Can you shut up for 10 secs and I will explain this (ggeezz)

4. I will just send a dang email to you, step by step, so easy, even a Bipolar can do it. (does Cookie ever shut up?)

Ok, so I made my own private exchange thingy, but I need email addies, so eventually I will get them out. I hope. LOL

For those of you that I dont have emails for, can you send it to me at runracey@msn.com or write it here? pls
 
avatar
slik_kitty replied to bpcookie's response:
it's cookie!!!!!!!
 
avatar
robbie2shoes replied to slik_kitty's response:
I think we have 2 coconut patches going on here. I think snowy has one if I am wron.......then oops


~HUGS~
Robbie
 
avatar
bpcookie responded:
I like this so much better then the board. At least I know who started this exchange. I like the ppl here. I can almost figure out what to do. lol
 
avatar
AnxietyRots replied to bpcookie's response:
I don't like any of it. LOL
 
avatar
maddie8415 replied to bpcookie's response:
me toooo!!! We've gotta get all of our homies here!
 
avatar
AnxietyRots responded:
I've been here, left, came back, left again, came back and I still can't stand it. I don't think it's a matter of getting used to it. It's just too distracting. There are too many things on the pages. It's not worth the aggravation for me.
If anyone wants to chat with me on facebook or email that's where I"ll be

melissad04@earthlink.net


Spotlight: Member Stories

About Me I live in sunny, steaming hot, Arizona. I've been married for 10 yrs and have a daughter who is 17. Also my dog who was 20 yrs old. just...More

Helpful Tips

real useable smilies part 4
http://www.myemoticons.com/emoticons/images/msn/girlie/teddy.gif gotta have a cute stuffie! ... More
Was this Helpful?
21 of 33 found this helpful

Helpful Resources

Be the first to post a Resource!