Skip to content


    Attention All WebMD Community Members:

    These message boards are closed to posting. Please head on over to our new WebMD Message Boards to check out and participate in the great conversations taking place:

    Your new WebMD Message Boards are now open!

    Making the move is as easy as 1-2-3.

    1.Head over to this page:

    2.Choose the tag from the drop-down menu that clicks most with you (and add it to any posts you create so others can easily find and sort through posts)

    3. Start posting

    Have questions? Email us anytime at

    i'm a little coconut.
    sitting in a coco patch.
    somebody came and stepped on me.
    i am squished as you can see.
    i'm a nut.
    i'm a nut.
    i'm a nut. i'm a nut. i'm a nut nut nut.
    skypper posted:
    i've been in a crappy snappy bitchy mood lately...everyone is avoiding me cuz i've been yelling my head off, i'm highly aggravated and bothered by everyone, ugh! i mean really WHY must everyone be so dang slow!?!?!?!?!
    I CAN"T STAND IT!!!!!!
    i've really had nothing good to say so i've stayed off the boards for the most part, its a long weekend and we've got plans all 3 days...let's all pray i don't kill someone this weekend

    a very frustrated michelle
    fuzzer29 responded:
    Hugs Michelle! I hope you feel better- that aggravation is the most annoying thing I think. I hope your weekend goes well!
    skypper replied to fuzzer29's response:
    thanks for the hugs fuzzer, i'm really trying ultra hard not to explode here....
    snowyowl33 replied to skypper's response:
    Hummmm sweetie did you start taking your meds regularly again?? Is it "that" time of the month?? (bet a whole pile of us can relate to wanting to rip heads off then.... lol

    Hope you have a good and calm weekend hon.....and as Fuzzer says..... Big Hugs!.... now b-r-e-a-t-h-e deeeply ...innnnn and ouuutttttt......
    skypper replied to snowyowl33's response:
    lol it's not that time of month for me, good thing too cuz we're going to a friends house today for swimming and a bbq...idk WHY i just get so dang irritated with everyone, yesterday i had serious road rage too and was honking and screaming at people much to my kids horror and embarrassment, LOL
    and when we went to back to school nio
    ght the other night and to pick up my little one from school i told my dd something about there being too many wild kids and how i couldm
    n't STAND it and she said, Mom if you were a teacher you'd probably be in jail right now!
    It's the large noisy too slow moving crowds that get to me...i feel like i move much faster than the rest of the world sometimes...
    fuzzer29 replied to skypper's response:
    OMG, how I can relate to that! I feel that I am stuck in the fast forward position and every one around me is on rewind! It does get super annoying too! I am sorry and I hope you feel less aggravated this weekend! Swimming and a bbq sounds wonderful too- I hope you enjoy it! I like Snowy's advice- breathe girl! Try to relax, and have a good time! Hugs, and I'm always happy to give them, so you are def welcome!

    Spotlight: Member Stories

    Rapid cycling BP1 and PTSD, with severe depressive episodes.I am on Lamictal and Risperidone.I am 47 Y/O, and I live in the SF bay area. Very happ...More

    Helpful Tips

    real useable smilies part 4 gotta have a cute stuffie! ... More
    Was this Helpful?
    21 of 33 found this helpful

    Helpful Resources

    Report Problems With Your Medications to the FDA

    FDAYou are encouraged to report negative side effects of prescription drugs to the FDA. Visit the FDA MedWatch website or call 1-800-FDA-1088.