Skip to content

Announcements

Please take some time to click through these links to find out more about our community.

What is a Trigger and When to Trigger a Post
How and Why to Report a Post
Visit our Crisis Assistance Link for resources. For immediate help, call 911 or get to the ER.

stop met medicijnen van de 1 op de andere dag.
An_256838 posted:
IK las net een artikel van een arts dat mensen met een bipolare-stoornis niet zomaar mogen stoppen met hun medcijnen.nu is mij vraag hoe reaggeer iemand die minder medcijnen neem dan hij eigenlijk moet hebben.is olanzapine voldoende voor deze stoonis onder controle te houden.ik stel uw deze vragen omdat mij vriend bipolaar is en ik zie dat hij een beetje psychotische aan het worden is dit heb ik al een keer meegemaakt dus wil het nu proberen te voorkomen ook al weet dat moeilijk zal gaan ik hoop dat ik wijzer van uw kan worden.groetjes
Reply

susiemargaret responded:
hallo -

is deze post in reactie op een vraag van iemand anders? het zal makkelijker zijn als je de originele post kan vinden en reageren vanaf daar.

Ik gebruik google "vertalen," http://translate.google.com, om van engels naar nederlands.

dank je wel.

-- susie margaret

[hello --

is this post in response to an inquiry from someone else? it will be easier if you can find the original post and respond from there.

i am using google "translate," http://translate.google.com, to move from english to dutch.

thank you.

-- susie margaret>

what good is gold, or silver too, if your heart's not good and true -- hank williams, sr.

Featuring Experts

Thomas L. Schwartz, MD, received his medical degree from and completed his residency in adult psychiatry at the State University of New York (SUNY) Up...More

Helpful Tips

Ways to help depression
I thought I'd make a little list of things that have helped me, so we can all add to it and help each other. Who knows what we may find, if ... More
Was this Helpful?
32 of 34 found this helpful

Related News

There was an error with this newsfeed

Related Drug Reviews

• Drug Name User Reviews

Report Problems With Your Medications to the FDA

FDAYou are encouraged to report negative side effects of prescription drugs to the FDA. Visit the FDA MedWatch website or call 1-800-FDA-1088.