Skip to content


Welcome to Grumpy Groupies!!! This group is open to every one. I hope that all my buddies will join and use it often. Sad or happy, NO discussion is taboo. I do ask that you use Trigger in the title when necessary. Hopefully we can have fun and also support those who are having a hard time. Muahs
Whatcha been listening to?
bpcookie posted:
I love music, I could listen it all day long and watching videos.

Mercy Duffy
Bildo2 responded:
Taylor Swift, i love 2 of her songs
Slipknot, the music is hard but the words fit
Paul Simon

Hey cookie you should look up Snuff by slipknot/with lyrics i'm sure you will like it.... It is a softer song let me know what you think
DizzyJgirl responded:
Oh boy, you will be sorry you asked this from me. lol

The two songs sound pretty different from each other but cool group. I love the lead singer and how he dances around. ;)

Paper Tongues~Trinity

Paper Tongues~Ride to California

Two of the funniest videos...always my "cheer me up" videos (I have a weird, sad sense of humor lol).

Green Day~Warning

Green Day~Walking Contradiction ( IS Green Day though, most of their songs do lol).

One I like:
Sick Puppies~Odd One (their CD's name is "Tripolar"..I like that)

I will leave it at that for now. ;)
bpcookie replied to Bildo2's response:
wow Bildo, a variety of music. I guess if I listed all the songs I like, ppl would say the same to me. Anywhere from country, rock, pop, orchestra (but only the strings), Opera and some heavy metal. Never ever Rap, (is that even music?)
bpcookie replied to DizzyJgirl's response:
OMG, where have I been? I have never listened to Paper Tongues before. Ive never really listened to Green Day until now, but I am now a fan. :)
snowyowl33 replied to bpcookie's response:
ummmmm... me too.. "Paper Tongues".. who??? lmao.. sorry I'm apparently wayyyy behind!
DizzyJgirl replied to bpcookie's response:
lol...Green Day is probably my favorite band, followed closely by the Goo Goo Dolls (they have something new coming out soon so I will drive you crazy with that then).

Paper Tongues is kind of new to me too. I am happy to say I found them and introduced them to my boys instead of the other way around like it usually is. I heard them on the radio and was hooked. If you watch Am. Idol, Randy Jackson is the one that got them signed and is a big supporter. I just love music and I am lucky my kids and I like the same music and they introduce me to a lot. :D

I will listen to anything but rap, and (sorry)..usually Country, though there are occasional songs/groups I like (Lady Antebellum for example).
bpcookie replied to DizzyJgirl's response:
I listen to the same music my daughter does and vise versa. She loves the 80's. If I hear a good song on the radio then I will look up the artist on Youtube and check out the rest of their tunes.
smoothjohnnys responded:
This morning I listened to Brimful of Asha by Cornershop on my way into work. It never fails to make me smile.

Hawai'ian music always cheers me up too. Check out the Ka`au Crater Boys doing 'Surf'.

Hey anybody still reading this thread?
maddie8415 responded:
listening to lots of Belle & Sebastian

Here's Wrapped up in Books:
maddie8415 replied to Bildo2's response:
I always appreciate someone who has a varied taste :D
maddie8415 replied to DizzyJgirl's response:
Oh, and the Scissor Sisters

Here's "Laura"
IrwinsLady responded:
Metallica: Nothing Else Matters
Dido: White Flag
Aerosmith: Ragdoll
Repo: The Genetic Opera: Zydrate Anatomy
Anything Rocky Horror Picture Show
bpcookie responded:
right now Im listening to black eyed peas. I Got A Feeling. Im hooked on it, been playing it all day long. lol
Bildo2 replied to bpcookie's response:
Meet me half way... Has got me hooked at the moment... That dang fergie is good at everything

Spotlight: Member Stories

Hey. My name is Robin. I am from NC. I live on a farm. I have a 22 year ald son. I am a rapid cycling bipolar. I have been off and off meds for 20 plu...More

Helpful Tips

real useable smilies part 2 ... More
Was this Helpful?
17 of 26 found this helpful

Helpful Resources

Be the first to post a Resource!

Related Drug Reviews

  • Drug Name User Reviews

Report Problems With Your Medications to the FDA

FDAYou are encouraged to report negative side effects of prescription drugs to the FDA. Visit the FDA MedWatch website or call 1-800-FDA-1088.