Skip to content
My WebMD Sign In, Sign Up

Announcements

Find your due date buddies: February 2012, March 2012, April 2012 and May 2012.

Take a peek inside the womb to see how your baby develops from week to week.


Welcome mommies from 1st Trimester Community (BFP to 13weeks). Your final stop is the 3rd Trimester Community (28w to 40w). Yay!
OMg..this is ridiculous!!
avatar
tdub089 posted:
I was replying to a post and I used the word that is the opposite of frontward..because ofcourse it wont let me post it lol the last time I checked it wasn't a bad word..unless there's something IDK about it...lol anyhow I clicked submit and then it says "You have violated WEBmd rules..please correct the highlighted word" or something like that..so ofcourse I changed it...so has anyone else gotten a message like that yet...weird

Tiffany(20) Pink Team! EDD June 7,2010
Was this Helpful?
16 of 32 found this helpful
Reply
 
avatar
JessWilcox responded:
how did u get ur signature back?
 
avatar
tdub089 replied to JessWilcox's response:
Oh I just copy/paste it whenever I remember..(I wish they would let us have our signatures back :(


Tiffany(20) Pink Team! EDD June 7,2010
 
avatar
mommyof3kiddos responded:
I have had that before but it was back with the old formatting. I typed...WTH but it wasn't a H it was a F.
 
avatar
tdub089 replied to mommyof3kiddos's response:
lol
 
avatar
Brianna914 responded:
backward??
 
avatar
tdub089 replied to Brianna914's response:
Haha shows how much I know my opposites..but I meant to say the opposite of inward..
 
avatar
MarissasMommy responded:
out-ward?
 
avatar
figgie0905 replied to MarissasMommy's response:
I lost power for a few days, and I come back to this??!!! I don't like this format. Yikes....
 
avatar
tdub089 replied to MarissasMommy's response:
yup
 
avatar
tdub089 replied to figgie0905's response:
Neither do I...it's ugh!!
 
avatar
figgie0905 replied to tdub089's response:
where did all the old posts go? I wanted to catch up and see what I missed while my power was out. Can I still access it?
 
avatar
ttrishh replied to figgie0905's response:
Yes you can still access the old posts, click on disscussion (it is in blue) on the left side of the screen near the top. Then scroll down to the bottom of the list of topics and you can find them from there.
 
avatar
figgie0905 replied to ttrishh's response:
Thank you!!!
 
avatar
jle09 responded:
I am sorry but this new format is ridiculous! The old one was so easy to read, decide what post you wanted to read, and keep up with users.


Spotlight: Member Stories

Never would I have thought that I would be a " Mommy "! I always dreamed of having kids, but I just figured when the time is right I will s...More

Helpful Tips

tilted uterus
have had this with all 3 of my pregnancies it usually goes away but for me it continues through out my whole pregnancy. I am also 4 months ... More
Was this Helpful?
3 of 5 found this helpful